Гарантія на товар

На які товари поширюється гарантія?

✅ У нашому магазині на всі ігрові консолі PlayStation, Xbox та Nintendo надається гарантія 3 місяці від магазину

✅ На всі аксесуари діє гарантія 14 днів.

Для того, щоб скористатися послугою ремонту або сервісного обслуговування за гарантією, необхідно пред'явити заповнений гарантійний талон*, отриманий при покупці в магазині. Обов'язково зберігайте його протягом усього терміну експлуатації придбаного товару.

* Заповненим вважається талон, в якому зазначені: дата продажу, назва та серійний номер товару, печатка організації-продавця, підпис продавця.

За яких умов гарантія не діє?

На жаль, є випадки, які не покриваються гарантійними зобов'язаннями:

  • відсутність чи некоректне заповнення гарантійного талона;
  • внесення змін до гарантійного документа;
  • недотримання покупцем правил експлуатації та вимог, зазначених в інструкції до товару та у гарантійному талоні;
  • здійснення ремонту, розбирання виробу некваліфікованими особами, внаслідок чого товар прийшов у несправність;
  • необхідність заміни ламп, фільтрів, скляних та пластикових деталей, що переміщуються вручну;
  • некоректне використання витратних матеріалів;
  • пошкодження товару через екстремальні умови та дії непереборної сили (стихійні лиха, нещасний випадок);
  • недбале зберігання та транспортування;
  • пошкодження товару, що виникли з необережності або через умисні дії, що спричинили настання гарантійного випадку;
  • пошкодження товару тваринами чи комахами;
  • підключення виробу до мережі із неприпустимими параметрами;
  • використання товару з метою, для яких він не призначений;
  • потрапляння всередину виробу сторонніх предметів чи рідини;
  • видалення програмного забезпечення, серійного номера, IMEI товару або повне пошкодження.
Куди звертатися для отримання гарантії?

Якщо вам знадобилося гарантійне обслуговування купленого в магазині Super.com.ua товару, звертайтесь до нашого офісу за адресою: м.Кременчук вул. Шевченка 28/4

Обов'язково візьміть гарантійний талон, виданий при покупці.

Просимо попередньо описати проблему та погодити час приїзду за телефоном 096 938 8182.

+
-
Терміни ремонту

Залежно від гарантійного випадку терміни ремонту варіюються від кількох годин за кілька днів. На це впливає наявність запчастин та термін доставки до офіційного сервісного центру.

Уточнити деталі можна за телефоном 096 938 8182.

Обмін та повернення

Ви можете повернути товар згідно з правилами, встановленими законодавством України, або обміняти його в офісі нашого магазину за адресою: м.Кременчук вул. Шевченка 28/4. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, ви можете надіслати товар Новою Поштою, але перед цим зв'яжіться з менеджером для уточнення деталей за номером 096 938 8182.

Товар можна повернути, якщо:

  • він не був у вжитку і не має подряпин, сколів, потертостей, а також інших слідів використання;
  • не відбувалося змін у програмному забезпеченні;
  • товар повністю укомплектований, а цілісність упаковки не порушено;
  • всі ярлики та заводське маркування збережено.

Якщо у вас виникли питання, наші менеджери завжди вас проконсультують та допоможуть вирішити проблему!

КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ